Jobb hit och jobb dit.

Nu till veckan så jobbar jag, måndag 13.30 - 16, tisdag 09 - 09 å torsdag 09 - 09.
Alltså 2 24h pass.
Men pengarna måste ju in så de är bara jobba.
Jag tycker om att jobba,så de är skönt.
Enda problemet är ju att familjen blir lidande.
Men ibland så måste man.
Men de brinner i hjärtat på mig då nellie säger Mamma jag har saknat dig, nu är du ledig.
Mammas fis!
Men såhär är de ju till och från.
Å varenda slant är ju välkommen,för det finns alltid nått hål att stoppa dom i =D.
Nej, nu ska jag å nellie mysa ner oss i soffan framför toy story ;).
Sen när Adde slutar så blire middag, Idag är det jag som ska laga mat.
De kan bli intressant.
Ska även bjuda pappa, för de förtjänar han! ;)
Nej, nu mys!
Ha en bra söndag allihopa! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback