Vänt på dygnet? :P

Denise har varit här ikväll och sett på hur många lingon finns det i världen.
Å när hon gick hem vid 22, då började jag att möblera på balkongen å gjorde fint där ute.
Sen gick jag in i Nellies rum, eftersom att hon vaknade till förut å gick å la sig i sin säng i vårat rum.
Så då gick jag in och bytte sängkläder och tog ner hennes gardiner.
Hon fick ju nya av morfar nu när hon fyllde år.
Så dom ska tvättas imorgon å sen sättas upp.
Å efter ja hade plockat ner dom så började jag dammtorka hela hennes rum.
När jag var klar där så gick jag ut till vardagsrummet och dammade här ute.
Så de enda som är kvar i vardagsrummet nu är glas skåpet.
Sen gick jag in till köket och paketerade det som skulle frysas från de vi handlade igår.
Å nu är jag klar.
Så nu ska jag hoppa i säng så jag orkar upp imorgon när min prinsessa vaknar.
Så hoppas på att få några timmars sömn och att Nellie är snäll å tar en liten sovmorgon imorgon ;D.
Hoppas att eran helg och kväll har varit lika bra som min.
Jag vill inte att Denise åker hem imorgon, trivs så bra att umgås med både hon och hennes tvillingsyster,
dock så var inte syrran med denna gång utan vi hoppas att hon följer med nästa gång! =D
Nu ska jag hoppa i säng!
Sov gott alla underbara där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback