Dom bästa åren jag haft.

2003 - Hände mkt,man var liten och lektelivet. Började 1.a på gymnasiet.
Träffade  min första kärlek.
Jag var 15 -16 år.
Fyfan,då lekte man bara med livet. Var med alla och hade skoj.
Längtar tillbaka till den tiden lite.

2006 är oxå ett år som ligger nära hjärtat.
Hade pojkvänn första månaderna,men livet lekte ändå på krogen och sista året i gym.
Träffade Adde första gången på krogen.
Började umgås lite och hade 2 oerhört starka veckor tillsammans.
Mkt hände och mkt försvann.
Tog studenten.
Jobbade extra på hagalid.
Levde livet med alla vänner på krogen.
Tror vi var ute nästan varje helg,HAHA!
Mkt roligt har man haft.
Sen var jag även till Italien i 3 mån.
Herregud, inga regler och inga gränser.
Jag och Sandra levde livet.
Mkt roligt hände i italien,mkt stannade där och lite berättar man. HAHA.
Bara jag & sandra vet allt som hände.
Kom hem från italien och firade jul och nyår
Tog även upp kontakten med Adde.
Skulle ha firat nyår med han,men lite kom i vägen så de vart inte så. 
Men jag åkte ner 26/1 2007 med Frida. Hon stannade i stockholm och jag satte mig på tåget mot Örebro.
Ett ögonblick jag ALDRIG kommer glömma.
Sen dess är han MIN!


2008 Vi fick veta i slutet på 2007 att jag väntade barn.
Vart lite tårar och skratt.
Men 2008 flyttade vi upp till Timrå.
Fick en jätte fin lägenhet på nygatan.
hela våren och sommaren gick.
Jag vart bara tjockare å tjockare.
Nellie var beräknad 22/8 , men ingen Nellie ville titta ut.
Utan dagarna bara gick sakta men säkert.
Men natten den 1/9 började värkarna lite.
Klev upp 03.15 för kunde inte ligga i sängen.
Adde hade jobbat mkt så jag ville inte väcka han.
Jag duschade å roade mig själv några timmar.
Sen höll jag på å dö av smärta så jag väckte Adde,han trodde jag skämtade,HAHA.
Men vi höll oss hemma men till slut åkte vi in.
När vi kom in på bb var jag bara öppen 1 cm,
men dom hade ctg kurvan på mig och under dessa 20 min så försvann
Nellies hjärtljud en gång så dom fick springa efter ul maskin å kolla lite.
Sen sjönk de under 100 2 ggr,vilket de inte ska.
Så dom började förbereda mig för snitt.
Men hände inte,utan vi skulle ge det en chans.
Men timmarna gick och inget hände så 03.06 den 2/9 08 är sara Nellie amanda eriksson Hansson,
 född med akut kejsarsnitt och efter snittet tappar jag nästan 2 liter blod.Men nog om de.
2008 är de bästa året.
Jag kunde inte önska mig en bättre och snällare dotter.
Nellie är helt perfekt.
Mammas lillhjärta!
Och jag älskar min älskade Sambo.
Han är perfekt.
 
2010 Detta år har varit perfekt.
Har jobbar så mkt jag kunnat.
Gett Nellie allt hon pekar på (Nästan så).
De bästa vi gjort är Rhodos resan.
Nellie älskade den.
Nellie är 2 år och så underbar.
Lyssnar och är helt perfekt.
Mamma å Pappas skönhet

2011 hoppas jag blir ett lika bra år.
Mkt jobb och sen hoppas på en graviditet kankse? ;)
Får jag min vilja igenom?
Skulle även vilja resa igen.
Gärna Maldiverna,Mauritsius eller Thailand,Kankse jag kan vinna på triss? =)
Körkortet är oxå nått som står högst på önskelistan.
För inge körkort ingen graviditet.
Jag vill ju ha körkortet innan jag skaffar ett till barn,
visst vi skulle klara oss,men bättre att ha ett.
Spec vi som pendlar så mkt till Örebro fram och tillbaka


  
  
  
   
  
  
  
  
  
  
  
  
   

   
  
  



 

Kommentarer
Postat av: bea

jisus vad stor du var under grav. hade glömt de. att du orkade stå bra kämpat. önskar er ett super bra 2011

2011-01-08 @ 00:58:12
URL: http://beathricensdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback