Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Jag tycker om både Sommaren och Vintern.

De som är skönt med sommaren är att man behöver inte ha så mkt kläder på sig.
Sen kan man bada å bara må gott.
Vara ute på kvällspromenader å bara gilla läget.

Vintern tycker jag om för de är så fint när snön ligger på marken.
Sen åker ju jag snowboard så då måste man ju ha snö.
Och Nellie älskar att vara ute å busa i snön så de är både bra för henne och för mig.
Dock tycker ja inte om när de är så kallt ute.
Inge skönt å behöva gå ut när de är - 25 ute, då vill man bara vara inne och mysa.

Men alla årstider har sin charm mer eller mindre.
De är bara gilla läget och njuta av varje dag som går =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback