Ledig.

I morgon är jag ledig.
Ska bli så skönt.
Sen blire hel jobb lördag & söndag.
Pengar rullar in som dom ska ;D.
Ikväll ringde även en jobbkamrat å gav mig 2 dygnspass,dock är de i april,men de är ändå nått ;).
Nu hoppas vi på att nästa vecka oxå blir massa jobb,skulle vara så bra.
Nu ska jag gå å fixa mina limpor jag håller på att baka! =D
Ska bli gott med nybakade limpor till kvällsfika,Mumma.
Tur Adde & Nellie har sån händig sambo & mamma, hehe.
Sen ikväll blire Svensk maffia och senaste avsnittet av one tree hill och efter de blire lite Glee,
vadå tvserie nörd?
Nästa gång degen ska jäsa så ska jag även se gossip girl, Love that!
Ha en bra kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback