Överlycklig!

Jag har klarat uppkörningen, dock inte teorin. Men de gör mig ingenting att göra den igen. Glad att jag klarade uppkörningen,den är de viktigaste. Så nu är det bara plugga å ta nya tag,hade velat haft körkortet innan jul,men nu finns de inga tider alls,så får ta den efter. Huvudsaken att jag får de. De är det viktigaste,å nu är det på gång!! Sen är det bara att hoppas att jag kommer in på utbildningen jag sökt,får veta svar innan jul. Så de väntar jag på :). Nu vid jul så jobbar man så mkt,chefen ringde igår och fick ta bort ett pass för mig, jag hade visst för mkt tid. Hade blive dyrt för kommunen :P,hehe. Nej,nu ska jag jobba vidare. Ha en bra torsdags kväll allihopa!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback