När 3 blir 4?

Visst skulle jag vilja bli 4 st nu.
Det är önsketänkande.
Men jag känner att de duger med bara nellie än.
Hon är ju i sån härlig period nu,så jag skulle klara mig med bara henne.
Men 1 till barn ska vi iaf skaffa,dock inte än på 1 år kankse.
Det beror på hur vi lägger upp mkt.
Innan nästa barn ska vi ha körkort å fast jobb.
Iaf 1 som ska ha fast.
Men vi skulle klara oss nu oxå,men de känns bra att ha en fast grund.
Så när 3 blir 4 får vänta ett tag till.
Vi har ju ändå en underbar dotter redan.
Sen vill ju jag faktiskt att de ska gå från 3 till 5 =D. Hehe!
Men men,de är inget man kan bestämma.
Men de blir inte än på ett tag iaf.
Vi måste ordna upp lite innan!!
Men visst saknar jag att vara gravid, de var underbart.
Men det blir lika underbart den dagen de kommer hända oxå =D
Nu ska jag återgå till tvn!
Ha en bra fredag kväll allihopa!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback