Inskolning.

I morrn ska jag på inskolning på ett nytt ställe =D.
Ska bli roligt,skönt att komma till nya ställen.
Dock saknar jag mitt jobb jätte mkt, men jag ska dit å jobba på lördag Wiie ;D.
Älskar att vara på jobbet,synd att de inte blir så mkt nu för tiden :/.
Men sånt händer,därför måste man söka sig efter nya jobb.
Men hoppas jag får jobba mer där ja bruka va, skönt å jobba nära hemmet ;D
Nu ska jag hoppa i duschen å sen vänta att Adde kommer hem från träningen.
han är å tränar innebandy med a laget :P.
Kul för han!
Nej, nu ropar badkaret!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Kul att du får jobba på fler ställen men du ska veta att du är efterlängtad här också :-)

Vi hoppas få behålla dig som vikarie och vem vet, rätt vad det är så dyker en tjänst upp!

Kram A-L

2010-11-09 @ 15:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback