Dag 01 – Presentera mig själv

Hejsan, Jag heter Emelie, Bor i timrå med min underbara sambo Andreas och dotter Nellie.
Jag är född på sundsvalls bb, då jag föddes bodde vi i Söråker.
Sen dess har vi flyttat en hel del, HAHA!
Gick första året i grundskolan på Vivsta skola,Sen flyttade vi så jag bytte till Böle skola.
I högstadiet gick jag på Sörberge och sen gymnasiet var de Barn & Fritid på Timrå gymnasie.
Då jag tog studenten jobbade jag extra på Hagalid, Sen tog jag mitt pick och pack och flyttade till Italien i 3 mån.
De var en upplevelse jag aldrig kommer glömma.
Sen när jag kom hem träffade jag min älskade.
Flyttade ner till Örebro, men efter 7 mån stod jag inte ut längre,så då tog jag mitt pick och pack å flyttade upp.
Adde kom upp å hälsade på, jag vart gravid och han fick ett ultimatum.
Antingen flytta hit upp å börja starta familj eller att vi går skilda vägar,för ner till Örebro skulle inte jag flytta tillbaka till.
Nu bor vi här på Södra köpmangatan i en 3.a och trivs så bra!
Har en underbar dotter som är en prinsessa!
Jobbar extra som personlig assistent och även på Hagalid.
Livet kan inte bli bättre!
Så, nästa del kommer i morgon =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback