En fråga! =)

hejsan emelie.
jag har en fråga till dig som du gärna får svara på:)
Jag undrar om det förstör eller förbättrar ens förhållande när man skaffar barn.
Och vilka är dom största nackderar inom förhållandet när man skaffar barn. kramar på dig

Svar : Hejsan!
Det kan både förstöra förhållande eller bli bättre.
Beror mkt på hur mkt sömn man får i början,
är man lätt grinig för man har sove för lite så blir det att man skäller å gnäller på varandra.
Men de är bara bita ihop, för sen kommer de bara bli bättre!
Visst har man sina små bråk (Kan inte du kliva upp denna natt så jag får sova lr kan du städa nu när jag sitter med h*n.) De kommer alltid finnas där, men de blir även mer kärlek i familjen.
En som ger en så mkt kärlek å hopp, de är det bästa.
Sen lever man på de ist för att tänka på alla små tjaffs.
Sen måste ni tänka på att ta hand om varandra oxå.
Bara för att ni skaffar barn ska ni inte kunna umgås med vänner och bara vara med varandra.
Utan det är viktigt. För förhållandet fungerar inte om man slutar ge varandra närhet & kärlek.

Hoppas du är nöjd med ditt svar =).
Kram / Emelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback