Drakborgen & Lekparken ;D

Igår var vi på drakborgen med Karla & Theodore.
Dom lekte barnen, dock var Nellie lite trött eftersom hon inte hade sove nått.
Sen efter drakborgen gick vi ner på birsta å tittade lite ;D.
Sen åkte vi hem och käkade lite mat å efter de kom Ann & Matilda å lekte med oss i lekparken :D.
Man ska passa på när de är fint väder ute!
Så de var våran dag igår.

Idag ska jag på möte uppe på ams.
Sen blir nog inte så mkt mera.
Bara mysa på här hemma!
Vart inringd på jobb nästa vecka, Skönt!
Så de blir ett dygnspass :D.
Ska bli roligt å se hur de kommer vara, de är ju det jag ska jobba hela sommaren :D.
Tur man har vänner som ställer upp när man verkligen behöver dom!!
Vicky är en ÄNGEL!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan emelie.

jag har en fråga till dig som du gärna får svara på:)

Jag undrar om det förstör eller förbättrar ens förhållande när man skaffar barn. och vilka är dom största nackderar inom förhållandet när man skaffar barn. kramar på dig

2010-05-19 @ 15:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback