Backa tillbaka tiden?

När jag tittar på Nellie nu inser jag verkligen att hon är ingen bebis längre.
Men vart tog tiden vägen?
Den har ju bara sprungit.
Huga, Mammas kärlek är nu inte beroende av mig utan hon är sin egen individ.
Vilket är på till en viss del.
Hon har ju fått en sånt humör, de är verkligen hon som bestämmer.
Men jag vill kunna backa tillbaka å bara njuta en stund av den igen.
De har ju gått för fort.
Mammas å pappas lill hjärta är så stor.
Tänk att hon snart blir 2 år.
Men de är ju ett tag kvar. sisådär 6 månader.
Men när man är små barns förälder så springer verkligen tiden iväg.
Man hinner inte med.
Tänk, de va inte längesen hon låg här inne å man hade inte en anning om vad det var där inne.
(Dessa bilder är 1 1/2 vecka innan hon kom till världen.Vi glömde dock knäppa kort före förlossningen, vi hade så mkt annat att tänka på då.)
  

Sen kom hon till världens.
Mammas älskade prinsessa.
Hon var ju bara för SÖT!!

 

å nu är hon såhär stor :



Hon är bara för goo!
Jag är så lycklig att jag har en sån underbar familj!
Ni är mina hjärtan, mitt allt!
Jag älskar er mer än vad jag älskar mig själv <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback