Stan!

Idag drog vi in till stan.
Gick upp på addes förra skola och hälsade på en av hans gamla lärare.
Sen gick vi ner till stan och shoppade.
Vi shoppade lös, haha, inte riktigt.
Adde köpte täckbyxor,mössa & vantar inför fjällenresan.
Sen köpte han en röd addidas dress till Nellie,men jag vet inte om vi ska lämna tillbaka den.
Den sitter så konstigt på henne.
Vi ska fundera å se vad vi gör.
Även när vi var på stan så kom Vicky & Sara och gjorde oss sällskap.
Ååh, gud vad jag älskar att vara med dessa människor.
Behövde verkligen ett riktigt skratt som vi hade på subway.
Alltid lika roligt att prata gammla minnen!
Vi måste ta och ses snart igen!
DE ÄR ETT MÅSTE!!
I morgon så jobbar man.
Men ja ska inte klaga.
Iaf så åker vi ju till fjällen på söndag.
Jag längtar tills att få umgås lite med Jörgen å Frida å sen att få åka snowboard.
Vara ute hela dagarna med Nellie och bara busa :D.

Jag älskar min familj oerhört mkt.
Vet ej vad jag skulle göra utan Adde å Nellie.
Dom är mina stjärnor på denna jord,jag älskar er för mkt.
Kankse inte visar de så ofta.
men dom vet att jag älskar dom ;D;D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback