Äntligen!

Så,nu har de stoppat upp lite här hemma.
Nellie äter & dricker,det får vara kvar :D.
Så denna dag har varit jätte bra.
Dock bajsar hon lite löst,men får hoppas att de vänder snart de oxå!
Är iaf glad att hon äter & dricker :D.
Sen har hon fått tillbaka sitt humör,De är ju hon som bestämmer, hehe!
Men tur de ist för att hon ska ligga alledes le lös i puffen :/.
Nu är de bara hålla sig inne nån dag till så hon blir helt bra.
Fast hon har inte kräkts nått sen igår morse,så de är bra.
Mammas älskling är snart frisk igen :D.
Sen ska hon få vara hemma från dagis nu tills vi jobbar så hon måste vara där.
Hon får iaf vara hemma till veckan oxå.
Vill absolut INTE att hon ska bli sjuk igen!
Nej, nu ska jag plocka ihop här hemma.
Adde jobbar å nellie sover =)
Igår kväll la vi oss i badet jag och adde för vi var helt slut.
Så skönt att bara ligga i badet med tända ljus och bara prata och umgås med varandra en stund.
Adde rakade även mina ben, för ja ha vare lite lat, HAHA!
Tänk,snart firar jag & adde hela 3 år tillsammans.
Sen åker vi snart till fjällen, hoppas bara att adde kan följa me dit,han jobbar så han måste isf ta ledigt 2 dagar lr om han försöker byta med nån.
Skulle vara jätte roligt om han fick ledigt så han oxå kan följa med ditt upp och bara njuta av trevligt sällskap och njuta av snön och backen ^^

Kommentarer
Postat av: Karla

hoppas han kan följa med

2010-01-07 @ 22:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback