Tvättar

Håller på å tvättar för fullt.
Skulle behöva tvätta ännu mer,men sköljmedlet är slut, så måste vänta tills vi varit på affären.
Bara Adde vaknar ska vi åka en sväng på maxi å handla.
Behöver ju ha lite mys tills ikväll då jag å Nellie ska fira in de nya året tillsammans.
Ikväll blire fläskfilegryta med ris tror ja.
Vi får se vad vi käkar.
Vi ska iaf sova middag sen så vi orkar vara uppe till 12. Haha.
Får se om Nellie klarar de.
Ikväll får hon vara vaken så länge hon orkar.
Nej, nu ska jag väcka min underbara som ligger å sover, så vi hinner ses lite innan han börjar jobba kl 15.
Tråkigt att han jobbar idag,men så är de.
Kan ju inte säga ifrån, förlorar för mkt pengar.
De är ju storhelg hela helgen satt ;D
De ger ju mkt pengar.
Nej, nu ska jag väcka han.
HOPPAS NI FÅR EN BRA NYÅRSAFTON.
Återkommer med en års resume i bilder sen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback