Det bästa minnet 2010!

Det bästa minner jag kommer ha från 2010 är Rhodos.
Nellie pratar fortfarande om att åka till poolen och stranden.
Hon njöt så underbart av att vara borta.
De gjorde vi allihopa.
Nästa gång vi får ekonomi till de så blire en resa till.
Och Nellie ska följa med.
Ända resan jag ska göra utan Nellie är bröllopsresan oxå kan jag åka en weekend nånstans utan henne.
Men inte utan henne till nå sola och bada ställe.
Hon tycker de är lika roligt som oss.
Hon var så snäll när vi åkte.
Vi satsar på Thailand 2012 ;D.
2011 blire förhoppningsvis körkort som står högst upp.
Nej, nu ska jag mysa ner mig i soffan eller sängen.
Ringa mannen jag älskar mest.
Så jobbigt att inte fira tillsammans.
Vi gjorde ju inte de heller förra året :(.
Men men, jobb är jobb.
Vi får ta igen de i morrn!
Hoppas ni har en bra kväll och sup inte ihjäl er ;D¨

   
  
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback