Bröllopet!

Igår var de en stor dag för Sandra & Johan.
Dom gifte sig.
Gud det är ju jätte stort.
Leva med varandra livet ut, ni är så vackra!
Jag älskar verkligen er!
Ni är så underbar.
Dagen igår bjöd på mycket skratt & tårar.
Vilka hormoner man fått,grinar för minsta lilla. HAHA!
Nerå,de var så vackert så man får grina.
Även min älskade var så vacker.
Tänk den dagen jag säger JA till han :D.
Han är ju redan min,men de är en annan sak att verkligen vara min!
Nej, några bilder bjuder jag på ,Resten finns på facebook!

  
  
  
  



Tackar Sandra & Johan för att vi var välkommen på denna underbara dag!
Dagen & Kvällen kunde absolut inte blir bättre.
Den var PERFEKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback