Promenad

Idag har det blivit 2 promenader.
1 till Ckra å Zion och 1 med Ann & Matilda :D.
Jag å ann gick nere vid vattnet. Sen när vi gått klart så stannade vi i lekparken så barnen fick leka av sig lite.
Huga dom är så söta när dom kramar varandra :D.
Dom ska ju kramas hela tiden ;D.
Våra sötnosar, synd bara att man aldrig har kameran i närheten när man behöver den.

I morrn är de löning å då blire birsta ;D.
Ska dit med Mamma.
Ska handla skor till Nellie, de behöver hon verkligen ha!
Sen ska vi kankse åka å stor handla senare med Pappa.
Får se vad som händer å sker, men birsta på morron med mamma är iaf planerad.
Nu ska jag snart fika nått, så fort Adde kommer hem.
Sen blire nog sängen, är så trött.

Jag älskar min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback