Ett syskon till Nellie?

Visst funderar vi på att skaffa ett syskon till Nellie.
Det är nått hon verkligen ska få.
Men inte än,kankse till hösten lr nästa höst :P.
När jag tänker på förlossningen blir jag rädd.
Vill verkligen inte ha en förlossning som jag hade förra gången.
Det var den värsta =/.
Men nej, man ska tänka positivt.
Men det blir inge syskon än iaf!
Och innan jag skaffar ett barn till så ska jag ha körkortet,de är ett måste.
Fast de fundera ja på att skaffa efter sommaren,lägga undan pengar och ta en intensivkurs.
Nåja, allt är bara tankar.
Nu ska vi njuta av varje sekund med Nellie, hon är ju vårat allt.
Men ett till barn kommer, men inte än!

  


Kommentarer
Postat av: Idun

Jag kan verkligen rekomendera intensivkurs när det gäller körkort. Det tog jag och det är så jäkla skönt, fort går det oxå och garanterat värt pengarna. Vet iofs. inte hur mkt det kostar nu,

men det är skönt att bara fokusera på körkortet så är det klart sen.

Lätt annars att det blir utdraget, och det kanske inte är kul när man har dom små att tänka på :)

Kram

2010-04-14 @ 10:29:12
URL: http://ajdune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback