Onsdag

Idag har Ann & Matilda varit här på besök!
Mkt trevligt, Nellie fick present av dom.
Badleksaker, tackar vi så mkt för, de behövdes verkligen =D.
Nellie är så ego med sina saker, hon ska bara ha dom för sig själv :P
Men gick bra efter ett tag.
Nu ikväll har vi inte gjort så mkt,
Jag förlorade budgivningen på en mössa jag ville ha till nellie :/,
men jag hoppas de kommer upp flera ;D.
För jag vill verkligen ha en sån mössa,dom är så fina!
Moster har en prickig, så ska kolla om nellie kan ha de, för då ska hon låna den ^^
i morrn blir det träning med gamm mostra, haha!
NU jävlar ska de börjas tränas här, så man slipper fettet :P.
Nej, nu ska jag göra nå annat ;)

Kommentarer
Postat av: GAMM MOSTRA

Hörru du så jäkla gammal är jag faktiskt inte. Fast iofs så känner jag mig som 80 emellanåt ;).



Nu ska vi röra på fläsket knubbis. Here we come.



Nu ska bilringarna få slappa sista natten innan dom ska få sig en omgång hahahahahaha.



MOSTRA

2009-09-09 @ 22:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback