MAMMA!

Tänk,jag har nu varit Mamma i över 1 år!
De känns helt underbart!
Jag visste hur Mamma livet var redan innan jag skaffade barn,
eftersom jag vare au pair i 3 mån, dom 2 var ju som mina egna nästan,hehe!
Jag har alltid älskat barn, har jobbat mkt på dagis,de är underbart!
Jag ångrar verkligen ingenting.
Jag tycker inte att mamma livet har varit jätte lätt, utan de går ju i en berg och dalbana.
Men de mesta har vare toppen!
Jag tycker att jag hade gjort de mesta innan jag skaffade barn,så jag var verkligen redo för mamma livet.
och jag tror även att våran älskade pappa var redo för familjelivet :D.
Han är den bästa pappan :D.
Jag är en supermamma, haha!
Skulle aldrig göra nått som skadar mina barn,man sätter alltid dom före ;).
Tycker de är så hemskt när man läser om folk som har misshandlat sina barn och de.
Dom ska ha LIVSTIDS FÄNGELSE!
Sen dom som skiter i sina barn och kör sitt eget race bara, gå å dö med er, om ni skaffa barn TA HAND OM DOM!!
Jag sätter ALLTID Nellie först och de är jag glad för.
Vi handlar alltid de som behövs till henne varje månad, satt hon får i sig allt.
Sen om vi inte har nått att äta de skiter jag i,så fort nellie har de.
Men nu är vi aldrig utan mat utan vi har bra med pengar nu.
Så de är skönt!
Känns så skönt när vi jobbar både 2 och vi kan unna oss massa saker hela tiden ;).
Som nu har vi bokat en resa ner till örebro, vilket vi inte skulle kunna göra om vi inte båda jobbar.
De känns så underbart.
Hoppas bara att man får fortsätta jobba!
Jag älskar verkligen detta jobb :D.
Oj,nu vart de ett ganska långt inlägg,men de bjuder jag på ;).
Nu ska jag kika på alla "Mamma" bloggar jag läser,hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback