Kalaset!

1 års kalaset var jätte bra :D.
Hon fick jätte fina kläder,vilket är super eftersom att de behövdes både här hemma och sen nu på dagis.
Sen i leksaksväg fick hon en docka,en bobbycar prinsess,en spelande larv som sjunger massa ramsor.
Jätte fina saker som  verkligen behövdes.
De kommer komma upp kort i bildbloggen senare idag.
Fixar och trixar sen när alla åkt hem härifrån :D.
Men drakborgen ligger uppe redan.
Nellie var så fin i sin skjorta och väst :D.



Måste bara skriva att jag hoppas att mormor blir bättre snart.
Dom kunde tyvär inte komma eftersom att mormor fick åka akut in på sjukhuset igår för hon hade fått en hjärnblödning :'(.
Så jag och nellie ska kankse åka dit och hälsa på en stund sen, får se när mamma och dom ska åka in.
Men hoppas att hon mår bra och de.
Hon ska iaf få en smörgåstårtebit av oss. vi skickar den med mamma om inte jag följer med!
Vi tänker på dig och hoppas att de inte blir värre!

Kommentarer
Postat av: karla

vill se bilderna..hur gör jag då??????

2009-09-06 @ 11:06:49
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback