Hihi!

Jag sa igår till Sandra att jag skulle göra punka på däcken för att dom skulle stanna lite längre!
Men de behövs inte, för dom stannar tills i morrn ;D.
Jag ska följa med till mormor sen om dom ska dit.
Sen ikväll ska vi väll bara mysa framför tvn ;D.
Vi har börjat planerat våran resa ner, så vi kommer åka ner snart, satt de inte blir så långt mellan gångerna.
Sen ska även micke och henka fira jul med oss, och Sandra ska fråga johan om dom oxå kan komma hit :D.
Skulle vara super kul om vi alla firar jul här upp ihop.
Ååh, jag längtar till snön och de kommer!



Haha! Måste berätta förut när jag och sandra for och handlade så svängde vi in på mc donalds.
Så då tog vi driven, beställde 2 barnboxar och 14 cheesburgare.
Så hon i driven höll på att skratta ihjäl sig när vi fick dom. Haha!
Eftersom de bara var vi i bilen så trodde dom att de va vi som skulle äta dom.
Men så var inte fallet,utan vi är bra många här hemma som åt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback