Hello kitty!

Idag vare en människa som sa till mig att Hello kitty katten inte är bra.
(Haha, tänker jag och skrattar för mig själv)
Sen förklarar hon att den katten har ingen mun, och eftersom att Hello kitty är tjejgrejer så är de som att
tjejerna i landet hon kommer ifrån har ingen talan.
Utan vi ska bara vara tyst och göra som dom vill.
Och de är säkert Sant till 100 %.
För de är ju så i vissa länder att tjejerna har ingenting att säga till om.
Nellie har jätte mkt hello kitty kläder och jag tycker dom har fina kläder.
Och jag vet att till en viss del så har hon säkert rätt.
Men jag tänker skita i de,för nellie är så fin i hello kitty kläderna och vi tjejer har en talan i denna familj iaf.
Mohahaha.
De är VI som bestämmer, inte pappa. HAHA!


Kommentarer
Postat av: MOSTRA

åhh suck men hallå.



Vissa nallar har ju inte heller nån mun ju. Jaja.



Hörru du har ju inte skrivit om att jag nästan stöp på löp bandet idag. Haha.



Håret är mycket bättre nu iallafall. SKÖNT DET.

2009-09-16 @ 22:24:04
Postat av: Angelica

Jaha, visste inte att det fanns en till säsong! :) Måste då ta och ladda ner den! ;D

2009-09-16 @ 22:46:20
URL: http://honeybum.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag skulle inte bry mig, katten är ju söt! :D



Finns ju dom som tycker att det ska vara "könsneutralt" och inte kan förstå hur man kan ha nalle puh, batman eller spindelmannen på barnens kläder heller. Så himla löjligt!

2009-09-17 @ 09:52:06
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: linda

men hello kitty kan man inte motstå , hon är ju så sööööt åh min lillsessa har en massa hellokitty hon med...

2009-09-17 @ 10:44:53
URL: http://frupetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback