egen tid!

Så, just nu sitter jag här och njuter av min lilla egen tid ;D.
Har iaf vare med alla sopor,sen sa ja god natt till min älskade.
Så nu sitter jag här å funderar på om jag ska disken idag lr i morrn?
Känns som att de blir i morrn ist!
Känns så trist att jag kommer få sova utan adde i 2 nätter :(.
Men de är bra att vara ifrån varandra lite.
Vi har ju trots allt inte vare så mkt ifrån varandra.
Men jag klagar inte.
Jag älskar att ha adde nära mig!
Och jag tror han tycker lite dant.
Men visst kan de vara skönt ibland ;D
nej, min älskade har verkligen blivit stor.
Hon går så bra nu, hon ha även börjat typ skutta fram ibland, hehe!
Hon är så busig mammas tjejen ;D<3

Jag är glad att jag har en underbar familj!
Jag älskar dom så oerhört mkt, vi 3.
Vem vet, om nått år blir vi 4 (5 om jag får min dröm i uppfyllelse :D )
Men de får vänta ett tag, vi njuter av Nellie ett tag till =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback