På stan.

Så,nu har vi kommer hem från en hel dag på stan igen.
Spenderades en hel del pengar,men de är ju för att vi ha handlat kläder till nellie och även täckbyxor ;D.
Jag handlade även en jacka till mig själv.
En snygg vinterjacka, så nu slipper jag frysa ;D.
sen på måndag ska jag klippa mig!
Gu va ja längtar.
I morrn ska Jag & Adde ut och äta,sen ska vi ta in på hotell och enbart mysa med varandra.
Känner att vi behöver lite kvalitetstid med varandra.
Jaja,nog om detta.
NU sitter vi här allihopa, jag,Adde,Nellie,Henka,Natta,Sandra,Julia & Leo ;D.
ska äta mat snart, lr vi har precis börjat.
Nej, nu åter till att vara social ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste verkligen öppna din käft varje jävla gång.Tur för dig att jag inte han till mc donalds säger jag bara.

Inte eran förlust nej inte min heller om det är det ni tror hahah inte en gång till jag vill höra att mina vänner ringer mig och säger saker du har sakt du känner inte henne så öppna din mun.jag har inte skrivet eller någott till dig så nu var det du som startade det här så skyll den här gången inte på någon annan

2009-10-30 @ 11:05:35
Postat av: victoria

hahaha palla skriva anonymt då ;)

2009-10-30 @ 14:25:23
Postat av: Faster Sandra

kanske ska ta reda på vem som sa och gjorde vad, du letar värlöigen bråk!! Ge dig nu för fan, vi var där alla hoppa så det är ingen ide att du försöker komma med några anklagningar!!

2009-10-30 @ 22:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback