lördag =)

Igår kom vi till hotellet vid 1,så då blev de till att sova, somnade som en stock-.
Hade dock längtat till en sov morgon,men vaknade kl halv 8 å inte kunde somna om, de va min sovmorgon de ;P.
Adde snarka på till 9 ,sen klev vi upp och käkade hotell frukosten, fy fan va gott de va.
Jag åt pannkaka med grädde & nutella.
sen vart man nyttig å drack smoothie och åt massa frukt.
Tänk om man kunde få ha hotell frukost varje dag, Mumms!
Vid 12 gick vi upp på stan sen åkte vi till lek & bus å busade på.
Kom hem förut å då käka vi lite lördags god mat.
Inbakad fläskfile m cantado & klyftpotatis, MUMMS säger ja bara!!!
Sen ha vi bara sutte i soffan och myst på.
Blir snart sängen för jag är jätte trött.
I morrn är de ju en stor dag, Faster Sandra fyller år =)
Av oss fick hon en chocklad massage som hon var på idag.
De vill jag oxå va på,Hon sa att de va skönt ;D.

Nej, nu åter till csi miami,sen sängen!
Hörs i morrn!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu emelie det är ju allderid dig det är fel på utan precis alla andra stämmer inte det? så har det alltid vart.Fattar inte ens hur du kan skylla över det här på någon annan, för dig kanse det inte var någon stor sak men för mig är det de för du ska inte öppna din mun till mina kompisar

2009-11-01 @ 09:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback