HAHA, Dagens roligaste!

Förut när jag badade nellie så vart de vatten i hela badrummet, de är nå stopp lr nått i avloppet så de sprutar vatten i hela badrummet, så jag stod och sköt bort de mesta, sen börja nellie ´grina så jag va tvungen att ta henne.
och glömde helt enkelt bort de,men nu fick jag sota för de.
För jag springer in på toa för att kissa och de första jag gör är att flyga, HAHA!
Jag störtade ner, haha, så jag ramlade. Men de gick bra, lite ont i handen bara,men annars gick de bra.
Men de va så roligt så jag låg där å skrattade ett tag.
Men nu ska jag verkligen ta tag å fixa de där, för tänk om de hade vare nellie?
Herregud, vilken tur att de va jag ^^

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kanske är som här... En hel BUNT med håååår...

2009-10-26 @ 22:34:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback