Tårta!

Så,nu har jag & sandra bakat en rice crisp tårta. *MUMMS*
Längtar tills vi får äta den.
Nu har addes pappa och bror precis kommit,så dom andra lär ju rulla in snart oxå :D.

Nellie håller på att få hörntänder,så hon är lite grinig.
men även bajsar hur mkt som helst.
Alledes röd i lill rumpen.
Så jobbigt när man inte kan göra nått.
Mammas lill hjärta,hon är mitt allt.
Ska skydda henne hela livet.
Skydda dom mot allt hemskt!
Hon är min största kärlek.
att ha en sån kärlek är de bästa som finns.
Helt obeskrivligt är de.
Mamma älskar sin älskade!

Tänk även jag och adde har vare tillsammans i 2 år & 9 mån ;D.
Ingen kan sära på oss.
Han & Nellie är dom som håller mig hel!! =)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback