=)

Så,nu sitter jag här och tråkar.
Adde ville spela en stund,så då satte jag mig här.
Ska kika runt lite på bloggar och läsa lite.
Tänkte även kolla lite rec, så man kankse kan baka nått gott under jul.
Vet iaf en grej ja ska baka,de är super gott ^^
En grej med dumle,marsmallows,nötter och choklad, Mumms.
De vattnas i munnen bara jag tänker på de, haha!
Snart är de jul!
Gu va ja längtar,addes halva familj kommer ju upp och firar med oss.
Så de ska bli kul, ha aldrig firat med dom förut.
Men visst är de lite tråkigt att vi inte firar med mamma å dom,men vi får ta de senare.
Nästa år blir de ju med dom :D.
Och sen blir de nyårsafton med mamma å dom :D.
Får se vad man hittar på för bus då, jag tror att Adde skulle jobba den dagen :/
Men de återstår och ser!

 nej,nu ska jag kika runt lite på sidorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback