Sen jag fick barn ^^

Sen jag fick barn har jag blivit en mkt bättre människa.
Jag känner själv att ja inte är så kaxig längre som ja va förut.
Nellie har verkligen förändrat mig till något bättre!
Och de älskar jag henne för.
Men sen finns de ju lite nackdelar oxå,jag har knappt några vänner kvar,dom som ja hade förut ha liksom bara försvunnit.
De är faktiskt lite tråkigt,men men, man kan ju inte tvinga folk att vara med en!
Men ja ha ju valt detta och de är faktiskt det bästa ja gjort i hela mitt liv!!

Vissa vänner finns alltid kvar och vissa försvinner.

Kommentarer
Postat av: karla

men dom som försvinner vet verkligen inte vad dom går msite om ==) kramkram!

2009-05-07 @ 14:41:50
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: victoria

folk som inte känner dig riktigt väl dom vet inte vad dom går miste om. mig kommer du iallafall aldrig att bli av med det lovar jag dig så om jag lever i 100 år till. i love u <3

2009-05-07 @ 16:03:07
Postat av: Faster Sandra

Det är i såna läggen man ser vilka som är ens riktiga vänner!!

2009-05-08 @ 02:10:54
Postat av: mikaela

även om jag inte är där på samma sätt som förut så kommer du alltid vara en av dom bästa i mitt liv, vi har haft så roligt ihop som folk önskade att dom kunde få ha, o jag älskar dig för allt vi gjort även för att du fick den finaste flickan på jorden! :)

2009-05-08 @ 03:57:07
URL: http://mikawla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback