HAHA!

Förut så låg jag och vilade.
Sen hoppa ja upp ur sängen, gick in till vardagsrummet där adde & nellie var.
Så tittar jag runt och säger :
Emelie - men, vart är Sandra?
Adde -  va? Haha
Emelie - Ja,vart är sandra?
Adde - skrattar å frågar om jag är dum.
Emelie - tittar runt,blir lite rädd och går in å lägger mig.
Adde - men emelie, vart är du igentligen?
Emelie - Hos sandra,vart annars?
adde - hahahahaha

sen vaknar jag till och blir rädd.
jag visste inte vart jag var, trode ja va kvar i örebro, haha!
Fy fan va äckligt de var!
vart jätte rädd när ja inte visste vart ja va!
men nu i efterhand så skrattar vi åt de nästan hela tiden.
va ju lite roligt faktiskt :P

Kommentarer
Postat av: anneli o embla

hhahaha tooook maja då!!;)

2009-05-25 @ 22:51:03
URL: http://annelajzan.blogg.se/
Postat av: MOSTRA

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.

2009-05-25 @ 23:07:13
Postat av: Mostra

Hahahahahahahahah tur att dte inte bara är jag som är lite små crazy i släkten :)



Kram

2009-05-25 @ 23:08:39
Postat av: Sandra

Saknar dig oxå gumman, hahahaha!! Hoppas du drömde nåt bra om mig i alla fall Kramar i massor tokstolla hahaha

2009-05-26 @ 13:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback