Tidsfördrift!

När gick du upp idag?
Vaknade kl 6 men klev upp ur sängen halv 7 kanske.
 

Diamanter eller pärlor?
Om de ska va nått av dom så är de väll kankse diamanter


Senaste filmen du såg på bio?

På smällen


Favorit Tv-program?

Andra avenyn,one tree hill,gossip girl


Vad åt du till frukost?

2 mackor med lite juice

Vad är ditt/dina andranamn?
Ida,Amanda


Din favoritmat?

Kotletter,potatis,ärtor/majs/paprika & addes sås ;D


Vilken mat gillar du inte?

Fiskbullar,mm


Vilken är din favorit CD för tillfället?

Lady gaga & katy perry spelas mkt just nu här hemma


Vilken bil kör du?

Ja,skulle nog behöva ett körkort innan jag kör bil.

Vilken är din favorit macka?
Husman hårdbröd lr rost macka.


Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?

dryga


Vilka är dina favoritkläder?

Jeans och leggings


Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då?

Thailand,skulle va skönt att komma dit där de är varmt och bara njuta med min familj <3

Favorit klädmärke?

handlar mkt på gina tricot,bikbok,vero moda


Vart vill du dra dig tillbaka?

om jag fick skulle jag vilja åka till rom igen ;D


Favorittid på dagen?

När jag och nellie myser!


Var är du född?

Sundsvalls BB.


Vilken är din favorit sport att se på?

Absolut ingenting!

Vem tror du inte svarar på dessa frågor?

Adde


Vem tror du svarar först?

Ingen anning.


Coca Cola eller Pepsi?

Coca Cola


Fotboll eller ishockey?

hockey


Är du en morgonmänniska eller nattuggla?

både och


Pedikyr eller manikyr?

Manikyr.

Några spännande nyheter att berätta för oss?

Nej!


Vad ville du bli när du var liten?

Jobba me barn,

Bästa barndomsminnet?

Sommrarna i Bergafjärden!


Varit i Afrika?

nej


Nånsin rullat in någon i toapapper?

nej,verkligen inte


Varit med om en bilolycka?

krockat,men inge allvarligt


Favoritdag i veckan?

Lördag

Favoritblomma?

Är inge fan på blommor,alla vi har här hemma dör,för ja glömmer bort att vattna.
Men de är ju alltid fint att få en bukett fina rosor ;)


Favorit snabbmatsrestaurang?

Subway


Äger du en cykel?

Självklart,men om den är hel är ju en annan fråga!


Vem fick du senaste mailet ifrån?

Linus & Lotta


I vilken affär skulle du helst vilja utöka ditt kreditkort?

Jadu,jag ska nog inte ha nå kreditkort,skulle nog handla ihjäl mig då :P


Läggdags?

Allt mellan 22.30 - 01.30

Vems svar är du mest nyfiken på?
Beror på vilka som svarar

Senaste personen du delade en middag med?
Mamma & Hans

Vad sysslar du med just nu?
Nyss gett nellie mat så nu sitter jag här och gör lite tidsfördrift

Favoritfärg?
Svart & rosa

Hur många tatueringar?
Ingen,men skulle gärna vilja tatuera in Nellie om jag vågar!

Jag utmanar :

Karla
Idun
Anneli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback