...

Vi skulle ju ha ätit mat hemma hos mamma idag,
men de vart inte så,jag ville inte.
Så nu snart ska jag få min middag,Vicky & Ronja ska komma hit och hämta mig och skjutsa mig till max :D.
Mina små änglar!
Ska bli skönt att komma ut lite och bara umgås med girlsen ;D.


Jag är inte den super mamman jag trodde,
jag orkar inte allt.
jag behöver nu egentid,
har bara haft de 1 ggn på snart 7 månader.
och nu går humöret mot sitt slut,så jag MÅSTE ha egentid NU!
Jag älskar min dotter över allt,men man klarar inte allt själv!

Kommentarer
Postat av: victoria

<333

2009-03-28 @ 13:37:08
Postat av: Lina

Inom våra fyra väggar är det vääldigt sällsynt för mig att få egentid också, så jag vet precis hur det känns.

2009-03-29 @ 18:15:26
URL: http://lina007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback