älskar min dotter!

Nu spenderar jag all tid jag har till att vara med min älskade.
För snart börjar jag jobba och då hinner jag inte träffa henne så mkt :/.
Men så är de verkliga livet,man måste jobba för att kunna leva.
Och ska jag vara allvarlig så längtar jag till att börja jobba.
Få tillbaka lite liv och vara ute än att bara vara med familjen.
Nellie är mitt allt,hon är den bästa person som finns,
är så glad att vi fick en sån snäll och underbar dotter.
Hon är världens sötaste <3



Snart ska vi åka in till stan och bara gå å kolla lite,kankse hittar nått sött till min älskling <3.
Vi ska dit med vicky :D.
Hon är nog den bästa som finns!!!!

Kommentarer
Postat av: Ung Mamma Till Nellie

moget o döpa henne till samma namn.. är du avundsjuk på oss eller??

2009-06-13 @ 15:53:55
URL: http://emelieochdotternnellie.blogg.se/
Postat av: victoria

inte lätt av vara bäst ..

jag har jobbat länge på det :D



vad är det för mongo som har skrivit det där :s

2009-06-13 @ 17:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback