MÅSTE =)

Måste få skriva lite om min underbara dotter :D.
Hon är den bästa som finns på denna värld.
Att jag och adde har gjort henne så fin,hon är den finaste :D.
Så snäll!
Äter tammefan allt.hehe,
Fick lite sås igår,sen äter hon gröt. hon älskar de.
Ger henne gröt 2 ggr per dag,varje morron och kväll.
De går så bra.
NU är hon så med oss hela tiden. Ser hon mig när ja går förbi så bara ler hon.
och när Nellie ler så syns de verkligen!
Hon har de sötaste leende i världen!
Mammas gosunge!
Idag va vi på badhuset och hon gillar de verkligen.
Ligger och sprattlar :D.
Finna nog ingen som tycker att hon inte är söt!
Mammas mys!

På nyår sov hon hos sin mormor för första gången,
gick jätte bra.
Grinade inte en gång,de värmer i mamma hjärtat!
Att hon tycker om att vara där :D.
Är nog bara dit jag vågar lämna henne över natten =)!
För jag känner mig trygg när hon är där, för ja vet att hon har de bra.
hade vare värre om hon varit hos nån annan.
Så de är bara där ja släpper henne, för hon älskar sin mormor och plast morfar!
Och nu grinar hon inte längre när hon är hos pappa,de är oxå skönt.
förut kunde han inte ta i henne,hon bara skrek!
Men de är över nu!! :D:D.
Hon älskar sin mormor och morfar x2!


                               FAMILJEKÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback