Mysmorron!

Vi vaknade halv 9 i morse. Nellie somnade i sin säng men vaknade upp i mamma och pappas :D
När adde gick ¨på jobbet i morse så tog jag över henne till våran säng.
Finns inge bättre än att mysa med henne på morron!
Så när vi vaknade så låg vi och sjung och myste :D.
Ska köpa en barnbok med massa sager i som jag ska läsa för nellie tänkte ja!
Hon lär tycka om de ;D.
Så de ska vi handla när vi får pengar!
Sen klev vi upp, och nu tittar vi på Puh och hans vänner på playhouse disney :P.
Ska få lite gröt senare och sen dags för en sovtime.
Då ska jag göra i ordning min Cesarsallad och mummsa i :D.
Fast inga krutonger,dom är inge god,ska göra egna någon dag när vi har tid!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback