År 2009 lider mot sitt slut!

Så,nu lider 2009 mot sitt slut.
Och jag bara älskar 2009,vill inte att de ska ta slut.
Men vi får hoppas att 2010 blir ännu bättre :D.
Men 2009 har varit ett underbart år.
Vi har fått följt Nellies utveckling.
Hon ha blivit större & större för varje månad och bara duktigare på allt.
Nu kan hon prata lite,gå å va som en liten "tjej" och ingen bebis.
Nellie har blivit en stor tjej ju :D.
Sen har jag och adde tagit vårat förhållande till en större grad.
Vi förlovade ju oss 26/7 -09 :D.
De ha hänt mkt roligt & sorgligt detta år.
Vi båda jobbar så vi har haft bra med pengar satt vi kan unna oss nått extra varje månad,
vi börja prata om nästa barn, dock kommer inte de hända 2010,utan de får vänta till 2011 ;).
Men jag hoppas på tvillingar nästa gång,Hehe!
Nej,men jag är verkligen glad att jag och adde har blivit en liten familj med Nellie.
De är så underbart.
Dock är inte alla lika glada med oss,men man kan ju inte göra satt alla blir glad men hoppas att nångång kommer dom oxå börja acceptera oss ;D.
I början på 2009 låg nellie helt oventande om vad som kommer hända,
nu i slutet är hon en bestämd liten dam som bara vill göra som hon tycker annars blir det tjurerier, haha!
Men hon är helt underbar!
Kunde inte få nån bättre än Nellan.
Hon har varit en dröm ända sen hon kom!
Jag älskar mina hjärtan hur mkt som helst.
Är glad att vi har varandra.
Ingen kan komma mellan oss, vi har blivit starka ihop!
Och de blir bara bättre & bättre mellan mig och adde oxå,
visst har vi våra dagar oxå,men de har ju alla.
Kan ju inte alltid vara på bra humör.
Nej, min familj är mitt allt!

Tänkte slänga in lite kort oxå som hänt under 2009 ,men de får komma lite senare =).

Kommentarer
Postat av: frida

Är glad för eran skull :)

2009-12-28 @ 00:37:28
URL: http://amazingfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback