Torsdag!

Idag har vi gjort massor.
Först så tog jag & nellie en promenad upp till "tant" Elin för att hälsa på,eftersom att hon flyttar 100 mil ifrån oss idag.
Så var vi hos henne och busade i massor.
Sen när vi gick hem så mötte vi upp pappa vid ica,och då bestämde vi oss för att åka till stan.
Åkte in till stan och så handlade jag en mjukisdress i Hello Kitty till nellie.
Den var så fin.
Sen köpte även jag ett par svarta nike skor eftersom jag har inga skor,så de va nått jag behövde :D.
Sen strosade vi bara runt och njöt lite av värmen.
Sen hem nu.
Adde håller på att söva ner Nellie,sen ska vi mysa framför teven :D

Kommer lite bilder från när vi var hos Elin idag :D



Kommentarer
Postat av: Jossan&Teus



Vad söt hon är !

2009-08-07 @ 11:33:40
URL: http://mammatillteus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback