Örebro resan!

Jag har ju inte skrive nått om resan vi ha vare på.
Så tänkte skriva lite nu ;D.

Onsdagen : Kom dit rätt sent,kom vid 9.
Så vi åkte hem och satte oss i soffan och pratade lite.
Gick och la oss vid 1.

Torsdagen : Vi var hemma, Sandra kom ner och umgick med oss.
Sen for vi in till stan en stund, Natta skulle på innebandybutiken.
Sen hem och laga mat och bara umgicks.

Fredag : Vi for till täby och körde gokart :D.
Var hur kul som helst!
Sen for vi upp till Sandra och var där och va med dom :D.

Lördag  : Var & hälsade på Addes farmor och farfar.
Sen var vi även på täby igen och körde gokart ännu en gång :P
Sen hem och lagade mat och grabbarna såg på speedway medans ja och natta höll på att dö av tråkhet :P

Söndag : Var på gustavsvik hela bunten och badade :D.
Var jätte kul, nu vill jag åka upp på paradisbadet och bada.
Sen kom även sandra , familj ner och sa hej då och de.
Även Danne & Svea var förbi en stund.
Tråkigt att vi inte hann träffa Jennifer oxå.

Måndag : Var bara hemma tills vi skulle åka hem till sundsvall igen :D.

Denna gång var de faktiskt riktigt kul att vara där nere.
Inge bråk alls.
Så nu längtar jag faktiskt tills nästa gång vi åker, så skönt att slippa bråk och skit.
Men man vet ju aldrig, nästa gång kankse de sätts igång igen.

Kommentarer
Postat av: veronica

Får jag bara fråga dig en sak emelie vad har du för problem igentligen? jag vet att det är din blogg och du brukar ju alltid säga till ditt försvar att du skriver vad du vill men en fråga bara tröttnar du allderig på att skriva pikar som är riktade mot mig och mamma i dina innlägg? vi har inte öppnat våran käft om dig alls jag har inte ens nämnt ditt namn men titt som tett så är det som att du är bara tvungen att skriva någott som är riktat mot oss.Jag ska säga dig att du behöver inte oroa din lilla hjärna för vi ska inte besvärra dig och vi har inte ens diskuterat dig men från dig läser man saker och hör saker om oss hela jävla tiden som tex att Sandra ska begära ett skriftligt papper på att jag är drogfri för att få vara hennes tärna på bröllopet en sak ska du ha klart för dig LÄGG DIG INTE I MITT LIV EN JÄVLA GÅNG TILL SÄGER JAG BARA!!!! vil inte höra eller läsa något om varken mig eller mamma för oss är du INGENTING.Du brukar skriva i dina inlägg att folk är fega när dom inte skriver villka dom är men du då varför skriver du inte att det är mig och mamma du menar tror du vi är så dumma så vi inte förstår det eller?Det är bara din dotter som får lida när hon blir äldre när hennes mamma ska förklara för henne varför hon inte får träffa sin farmor och faster.Så hoppas du fattar vad jag menar den här gången för vi börjar bli riktigt jävla irriterade på dina löjliga inlägg och smuts kastningar av oss.................

2009-08-24 @ 23:16:28
Postat av: Irene

Du är bara för sorglig stå för det du skriver och sätt ut namn på mig nästa gång du ska skriva en massa skit om mig.Du påpeker ju att folk inte vågar stå för det dom skriver i dina inlägg så det vore ju passande att du står för det du själv sitter och skriver på din egen blogg.Eller hur?

2009-08-25 @ 08:11:42
Postat av: Elin

Men är det verkligen vuxna människor som skriver nu eller ? Gud så patetiskt , Om ni stör er på det hon skriver ge fan i att läsa hennes blogg då .. Jisses , inte undra på att samhället ser ut som det gör idag .

2009-08-25 @ 21:27:27
Postat av: victoria

man börjar ju undra om dom har dubbelmoral eller vad fan är det dom sysslar med? " för oss är du INGENTING " .. om hon nu är INGENTING. vad i helvete lägger ni ner energi på att skriva för då? tro nog inte att hon direkt bryr sig om hon är någonting för er. hon tänker nog bara på nellies bästa att hon inte ska ha såna inkompetenta människor i sin närhet. tycker det är riktigt patetiskt att bete sig som ni två gör. hade jag varit er två hade jag lagt ner för ni kommer nog inte lyckas med det ni håller på med.



måste fan ta och sätta mig ner och skratta lite. blir fan chockad hur vuxna människor kan bete sig värre än barnen som sitter i sandlådan på dagis och leker. SKRATTRETANDE!



emelie jag säger till dig du är värd så mycket bättre än deras jävla ord!



finns här, love u <3

2009-08-26 @ 00:55:50
Postat av: veronica

ja vi är vuxna människor undra istället vem det är som inte är det som sitter och skriver såna saker och inte kan skriva våra namn säger bara nämn inte mitt namn en gång till

2009-08-26 @ 21:23:14
Postat av: Jennifer

Det var väldigt tråkigt att vi inte hann ses, nästa gång får vi sköta planeringen då jag upptäckt att grabbar inte är så bra på det där :P kram hälsa familjen!

2009-08-26 @ 21:58:09
Postat av: haha

"skriver såna saker och inte kan skriva våra namn säger bara nämn inte mitt namn en gång till" Att inte nämna namn eller att nämna namn det är frågan? haha...

2009-08-26 @ 21:59:30
Postat av: victoria

veronica : fattar inte ens varför du bryr dig så jävla mycket om nu emelie va så gott som luft för dig och din mamma. verkar ju inte som det eftersom att du verkar sitta inne på hennes blogg 24 timmar om dygnet. sen så behöver hon nog inte skriva era namn för ni verkar ju fatta själv att det handlar om er!



HAHAHAHA! jag tycker det är riktigt pinsamt av er..

bete er som vuxna människor istället.



ni kan sköta erat så sköter nog emelie sitt. för det skulle vara så jävla mycket bättre.



hade jag varit emelie så hade jag varit lättad om jag hade fått bli av med er två potatis säckar som hänger över hennes axel dag ut och dag in! riktigt skämmigt måste jag säga.



skaffa lite respekt!!

2009-08-26 @ 23:09:06
Postat av: veronica

Du viktoria en fråga bara vad har du med saken att göra? du har inte ett skit med det så du kan bara vara tyst istället.Nej jag är absolut inte på hennes blogg 24 timmar, du säger att vi ska sköta vårat så ska emelie skötta sitt det är absolut det jag göre eller vi gör jag har inte haft ett skit att göra med henne sen hon var i örebro förra gången men när jag får höra att hon går och snackar saker som hon inte ens ska bry sig om klart jag säger det då så säg inte att jag ska skötta mitt för det är absolut det jag gör. Och vem är det som ska skaffa respekt hahaha inte är det jag iallafall jag vissar respekt mot dom som vissar det tillbaka och det gör inte hon.Varför ens öppna sin mun om mig?Och jag vet inte ens vem du är och du vet inte vem jag är så lägg dig inte i.jag har rätt att skriva till henne när jag får läsa vad hon skivit i bloggen eller????

2009-08-27 @ 16:40:42
Postat av: Henrik

-----> Vickii : vad fan har du med det hära att göra igentligen dt är en sak i mellanmin mamma och min syster och emelie du sk inte komma med några jävla komentarer fattar du det här är en sak mellan dom eller hur inte ens jag som är son till min mamma och lille bror till min syster som dom har en diskition med så om du vill dom nåt så ber jag dig att ringa mig med så lika bradet ta mitt hele nummer av emelie om du vill dom nåt och det du sa till veronica du ska säga till dom om respekt har du det eller veronica håller på med sina problem och dom kommer lösas snart men dina jävla problem kommer aldrig lösas fattar du en sak till om det så ska få med mig att göra fattar du

2009-08-28 @ 15:34:30
Postat av: Anonym

HAAAAAAAAAAAAHAHAHA!



vad jag har med det här att göra, lika mycket som du har med det där att göra tydligen. jo visst det är din mamma och syster och emelie är min KOMPIS! så varför ska hon få stå och ta alla jävla skit själv. det är det vänner är tillför. varför ska jag ringa dig? du har ju inte heller med saken att göra ;)



mitt problem? säg mig exakt vad fan är det jag har för problem? hahahahahahaha ska jag få med dig att göra?

2009-08-28 @ 19:00:34
Postat av: natalie

Asså väx upp viki, det blir bara värre om du ska lägga dej i du också. min bror är mera inblandad än vad du är för han är en familjemedlem det är fan inte du. det är emelie som ser till så hon får ta den här skiten själv, för det är hon som sitter och skriver massa saker om min mamma och min syster. så om inte hon hade skrivit något så skulle aldrig det här fortsatt med hon skriver ju bara mer och mer så då blir det mer skit hon får ta.

låt mamma, emelie och veronica lösa det här själv.

emelie kan du inte bara sluta och skriva en massa skit hela tiden, det är du som startar om allt hela tiden och då får du fan ta skiten du får. snart kommer det gå över styr.

Så viki bry dej fan inte mera för du har inget med det här att göra även fast du är hennes kompis. det är problem mellan dom och inte dej !

så omoget allt det här!!!!

väx upp emelie och sluta skriva massa skit, och viki sluta lägg dej i !!!!!

2009-08-29 @ 12:46:01
Postat av: victoria

väx upp det har jag nog gjort för längesen ska du se, till gemförelse med er andra. spelar ingen roll om det är kungen eller om det är en familjemedlem då ska han inte lägga sig heller.



och vad då att det är emelie som gör så att hon får ta alla skit själv. tro mig jag kommer alltid stå vid hennes sida. sen det hon sitter och skriver det är bara ren jävel sanning! skulle det vara min sambos syster och mamma så skulle jag inte heller vilja att dom hade kontakten med mig eller mitt barn. klart som fan att det skulle hända någonting även om hon inte skrev för då skulle ni ha något annat jävla skit ni kan koka ihop och säga att hon har sagt fast hon inte har det. helt ärligt så tycker jag det är så fruktansvärt omogen. vet inte om jag ska skratta eller gråta för ni är så sorliga.



emelie kommer nog aldrig sluta skriva ska jag tala om för er pågrund utan att era käftar går i 110 km/h varje jävla dag om henne.



vad är det för skit jag ska ta? ska jag vara helt ärlig så skiter jag i vad fan ni gör. huvudsaken ingen gör någonting med varken emelie eller nellie så är jag nöjd. sen kan vi börja snacka om annat.



så länge ni öppnar erna käft så kommer jag hålla på tro mig. jag ger inte upp i första tagen lilla gumman ;) jag har mycket med det här att göra pågrund av att jag är EN KOMPIS SOM STÄLLER UPP FÖR HENNE. för det är fan mig hon kommer till om det är någonting som har hänt.



omoget? hahahaha ja du det är ju fan bara kolla på hur fan ni beter er. vuxna jävla människor som inte har mer än ett riskorn innanför pannbenet. tycker det är riktigt synd. men man väljer ju själv hur man ska vara det är ju ingen annan som kan göra det åt en.



emelie har nog väx upp för längesen ska jag tala om för er. det är nog ni som inte förstår för att ni är för omogna ;)



till sist , JAG KOMMER ALDRIG SLUTA LÄGGA MIG I FÖR ÄN NI HAR SLUTAT!

2009-08-29 @ 14:31:59
Postat av: Anonym

Du är bara för sorglig flicka lilla.Om du visste allt som emelie har snackat skit om så skulle du rammla av stolen ska du veta,men hon har ju hela tiden en massa ursäkter att hon inte har sakt eller gjort någonting men det är ju som vanligt.Det är inte första gången hon inte kan stå för det hon säger eller skriver.Så du kan bara knipa ihop för du vet ingenting av vad som har hänt från första början mer än det hon har sakt och det kan ju bara vara en massa skit som vanligt.Hon är duktig på att göra det mot andra personer fast hon inte vet ett dugg om deras problem.Hoppas hon får problem själv på något vis så får vi se vad hon säger då om någon skulle kasta skit över henne då skulle det nog bölas och tjutas att alla är så jävla taskiga mot henne och ingen förstår.

2009-08-29 @ 20:07:02
Postat av: Elin

Emelie kanske har en anledning för att säga så mycket skit , som en nära vän till Emelie så vt jag en hel del . Och jag har faktiskt varit nere i örebro inne i eran familj och fått min egen uppfattning. Emelie startar ingenting , det är hennes blogg , hennes tankar , hennes känslor . Om hon vill skriva om er så gör hon det , Sen att hon inte sätter namn har inte sån stor betydelse. Det är just vad hon känner . Att ni vill ta åt er och börja svära och bete er som barnrumpor är upp till er . Om hennes blogg nu stör er så fruktansvärt mycket så tycker jag ni ska strunta i att gå in och läsa den . Ni retar bara upp er själva. Och när man skriver sådana barnsliga kommentarere på hennes blogg får man faktiskt skylla sig själv om andra lägger sig i.. Som jag skrivit förut , När ni vuxit upp och kan bete er någorlunda som vuxna människor ta då och läs igenom detta så får ni själva se hur patetisk och barnligt det är det ni skriver .

2009-09-03 @ 19:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback