Nu är gränsen nådd!

Så, nu har mitt tålamod tage slut!
Fattar inte att ni inte fattar nått?
Jag har tydligen manipulerat adde, de är därför han är tillsammans med mig.
De var därför HAN sa att vi skulle förlova oss.
För jag har ju gjort de.
HAHA! Hur orkar ni hålla på?
Den ena är ju fan värre än den andra.
Jag ska vara ÄRLIG och säga att jag är jävligt glad att vi inte har nått med er att göra längre!
För jag mår mkt bättre, slippa gå å tänka på att snart kankse de blir nått bråk igen.
Å Nellie mår perfekt utan er, så ni behöver inte oroa er =).
Henne kommer ni inte få träffa så länge jag & adde är tillsammans, de kan jag LOVA er!
ingen ide ni försöker ens.
Å nu när hon fyller år, engagera er inte att handla nått, för de åker ut från balkongen =D
Jag kommer skydda Nellie från er så länge jag kan!
För ni fattar inget!!!
Så jävla skämmigt att vara så blåst när man är så gammal.
och ni säger att ni bryr er om Adde, jasså?
Sätter man han hos kronofogden så bryr man säg jätte mkt va?
De är kärlek de, lr hur? ;)

Vill ni kommentera så VARSEGOD!!!
Men att andra oxå kommenterar får ni ta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skulle vi handla något för det har ju aldrig dugit det vi har handlat tidigare heller eller hur enligt dig.Och det du inte fattar vad du skrivit för skit tidigare upprepar du nu igen.Ha ett bra liv om du kan.HAAAAAAAAHAAAAAAAAAA

2009-08-29 @ 15:56:41
Postat av: Emelie

Självklart att jag kan ha ett bra liv! Så länge psykopater håller sig undan ;)

2009-08-29 @ 19:20:55
URL: http://emlix.blogg.se/
Postat av: victoria

hon lär nog ha mycket bättre liv än ni någonsin kommer att ha ;) HAAAAAAAAAHA säger jag bara!

2009-08-29 @ 20:10:14
Postat av: Feten

Ja hon kommer nog att ha ett djävligt bra och skönt liv om ni två psykotiska vrak tar och lägger ner eran förföljese ...

Sen kanske ni två skulle ta och skaffa er ett liv..

Men det lär ni ju aldrig klara av för då måste man ju ha ett litet uns av förstånd och av vad jag har kunnat följa utifrån era kommentarer och utlägg på denna blogg så har ni ju bevisligen total avsaknad av hjärna.

Men har ni ingen galla att spy upp mot dom så lär ni ju få ligga i eran egen träck å kräla och till slut vända er mot varandra vilket skulle bli det bästa för alla parter...



En som inte kunde hålla tyst längre!!!!

FETEN

2009-08-29 @ 22:02:46
Postat av: veronica

fattar inte hur dum adde kan ha vart att välja dig av alla tjejer han kan få men det är klart när du hjärntvättar han.fattar du ingening eller du skriver ingenting en gång till om våran familj på din blogg.Allt var lungt tills du började att skriva om mig och mamma så det är du som har startat det här inte vi.Du behöver inte oroa dig vi ska inte besvärra dig och du behöver inte skydda din dotter från oss för vi bryr oss inte mamma tex har fler barnbarn en nellie det är bara synd om nelly sen när hon växer upp.fattar inte hur du har kunnat ändra så mycket på adde som du gjort.men säger bara en gång till d'till att om jag får läsa någott mer om våran familj på din blogg hur du lägger ut oss så anmäler jag dig fattar du det

2009-08-29 @ 22:04:16
Postat av: victoria

veronica stick härifrån du passar inte in här!



har du inte skämt ut dig tillräckligt?

2009-08-30 @ 02:01:01
Postat av: Moster till Emelie

Nu får det räcka. Veronica hur gammal är du?



Det du håller på med är trakasserier. Det kan man däremot bli anmäld för men alla har rätt till sin egen åsikt och Emelie har sagt vad hon tycker. Vad var och en tycker kan man inte bli anmäld för. Hur fan skulle världen se ut då och vilket samhälle skulle vi då ha om polisen fick sitta och hålla på med massa pappersarbete bara för att det inte passar vissa vad någon säger.



Ni menar på att adde har blivit manipulerad. Kan det inte vara så att Adde har själv valt att leva tillsammans med Emelie och valt att leva sitt egna liv tillsammans med sin familj.



Att dom valde att bo här istället för örebro tror jag handlar om trygghet. Emelie känner sig inte säker tillsammans med er. Det har blivit bråk förr. Vad jag minns så var det ett nästan när Nellie var nyfödd. Om ni tänker efter så har adde ställt upp otroligt mycket med tanke på att han har stått skriven på en lägenhet han inte ens har bott i utan det är hans familj som har brukat den och samtidigt struntat i att betala räkningar som har satt han i skiten hos bla kronofogden. Nu när adde inte ställer upp på det så är det helt plötsligt Emelie som är den stora boven.



Adde och Emelie lever ett familje liv som är som en familj ska vara.

Dom ska inte ha ettt överhängande hot från er. Man kan inte tycka om alla men man behöver inte bete sig som idioter för det.



Du Veronica vet själv vilka problem du har. Du måste ta tag i dom för att få ett fungerande liv. Du har två barn att ta hand om.



Jag tror du rent av är avundsjuk på Emelie och adde. Dom har det du aldrig kommer att få om du inte tar och reser dig upp och börja jobba på dina problem.



Emelie och adde står stadigt på jorden och har ett fungerande familjeliv.



Så ta och lägg ner nu.



Visa att du är en vuxen människa. Passar det inte det Emelie skriver så kom inte hit och läs då. Men det gör du ju i vilket fall som helst för du är så nyfiken av vad andra gör. Eller nyfiken?? Du är avundsjuk. Och det är det du sitter och retar upp dig på hur bra andra har att du sedan måste sitta och klanka ner på det.



Om du skärper till dig kanske det finns anledning att kunna släppa in er i deras liv igen.



Emelie. Häng inte upp dig på tragiska människor. Det hela är så skrattretande.



Kram Gumman



2009-08-30 @ 13:15:04
Postat av: veronica

Till Emelis moster.

vem fan tror du att du är som sitter och skriver om mitt liv som att du känner mig. Du vet absolut inte ett skit om mitt liv och mina problem så sluta skriv vad jag ska göra och inte göra.

Avundsjuk på deras liv skämtar du eller? det är det sista jag är om du skulle veta någott om mig och mitt liv så skulle du inte skriva att jag var avundsjuk på deras liv skulle absolut inte villja byta och leva som dom gör.och lägg dig inte i mina barn säger jag bara och tänk dig nästa gång för vad du skriver om mig och nämn inte mitt namn en gång till säger jag bara

2009-09-01 @ 22:25:55
Postat av: friday

Veronica, sluta skriv nu om du inte bryr dig. Och för guds skull sluta läs Emelies blogg om ni inte bryr er. Nellie behöver inte er.. Hon har tillräckligt med människor runtomkring henne som älskar henne och inte ställer till bråk och problem.



Vem vill leva och växa upp i en familj med en massa tjaffs och bråk? Slitas imellan hit och dit? Det är nog bäst att ni inte ens har någon kontakt. Kontrollera dina hjärnspöken så kanske det finns hopp för dig någongång i framtiden också.



Sluta läs och sluta kommentera nu, du bryr dig ju inte.

2009-09-01 @ 23:19:16
URL: http://amazingfriday.blogg.se/
Postat av: friday

Och just det ja.. Om ni har något att tillägga så svara gärna på min blogg så ni inte smutskastar Emelies något mer med tanke på att ni ska sluta läsa den :)

2009-09-01 @ 23:21:58
URL: http://amazingfriday.blogg.se/
Postat av: Elin

PATETISKT PATETISKT PATETISKT! När du själv Veronica har vuxit upp och fungerar som en vuxen människa , läs då igenom detta får du se hur fruktansvärt barnsligt det du skriver är. Och klart du är avundsjuk, du har inte sett hur underbart Emelie och Adde har det, men det har jag .. Lycka till!

2009-09-03 @ 19:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback