Igår!

igår var vi ut till farfar och hälsade på lite :D.
Sen for vi hem å åt mysmiddag.Sallad & kotletter.
Tänkte försöka sluta äta pasta,potatis och ris.
Men gu vad hungrig man blir efter ett tag när man bara äter sallad, märkte de igår.
Idag ska jag ta med pappa till ica maxi, för jag vill handla cesarsallad ;D.
Dom har inte den speciella salladen man behöver till de.
Så ska dra me mig han dit.
Måste även in på birsta city och inhandla nässpray.
Sen får vi se vad resten av dagen har att bjuda på ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej emelie! såg dig på avstånd för första gången på flera år förra veckan. Måste bara besätta att du har en ny/gammal beundrare. men såg även att du hade kille :( så därför ska jag låta dig och din familj vara:) önskar dig all lycka i världen. synd att det inte blev vi, hade nog kunnat gjort dig lycklig:) puss och kram / mr ?

2009-08-23 @ 11:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback