Birsta

Idag har vi vare en sväng på birsta!
Men handlade inget jag skulle handla, HAHA!
Men Adde handlade iaf en ny mobil och så fick han sin present av mig (xbox live 12 mån)
Hade tänkt betala halva telefon men den va så billig så jag köpte xbox live ist ;)
Och jag handlade 1 par nya byxor och en t-shirt, men de ska jag använda nu när jag ska börja träna.
Jag ska köpa gymkort till veckan tror ja.
Kommer bli super :D
Ska köpa ett 6 mån kort,för sen kommer sommaren å då lär man inte vilja träna så mkt.
Jag skulle även handla lite grejer till kalaset,men får åka in till veckan och handla de ist.
Hon har iaf fått kläderna hon ska ha på sig på kalaset!
Gu va vacker hon var i dom.
Jag testade kläderna när vi var hemma hos MORMOR, Å dom tyckte hon vart så fin :D.
Nellie fick vara med sin ÄLSKADE MORMOR & MORFAR medans vi hade en barnfri tid.
Även på lördag ska hon vara där, för då ska Mamma & Pappa ut och umgås! =D
Så Nellie ska sova i husvagnen och bara mysa med dom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback