Bakar bullar!

Just nu bakar min älskling vaniljbullar.
Ååh,de luktar så gott här hemma :D.
Vi måste ju ha bullar till Nellies stora kalas som är på lördag!
Huga, om 2 dagar är hon stor!!
På onsdag ska vi iaf äta tårta och de här hemma, eftersom de är då hon fyller år.
Sen på lördag ska vi ha stor kalas, kommer ju bli några stycken!
Även våran älskling fyller år, han fyller ju på torsdag.
Och då kommer Sandra,Henka,Addes pappa,Julia & Leo upp :D
Dom ska bo hos oss i helgen, MYSIMYS =D=D
Nej, nu åter till mys med min prinsessa innan jag börjar jobba.
Jobbar kväll idag oxå, så skönt!

Kommentarer
Postat av: karla

blir det för mycket folk hos er om jag kommer på torsdag före jobbet börjar tre men undra om jag kan komma före o träffa er?? kram!!!

2009-08-31 @ 10:24:34
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback