6 veckor!

Våran älskling är 6 veckor gammal idag.
Gu va tiden går fort,känns som att de va bara för 1 vecka sen vi var inne på förlossningen.
Hon är den bästa bebisen som finns,Så underbart snäll och underbar.
Har varit så skönt nu dessa dagar för pappa ha varit hemma med oss.
Så jag ha fått mkt avlastning,vilket man behöver ibland.
Och de är bra,för nu känner jag mig utvilad.
Men min älskling är så snäll på nätterna,igår somnade hon halv 12 ungefär och vaknade 20 i 9 i morse.
Så skönt att man får sova på nätterna,för de behöver man göra.
Älskar min familj,visst de är upp och ner ibland,mende är de hos alla.
Att Nellie har kommit till världen är det bästa adde kunde ge mig,för hon är så underbar och hon är MIN DOTTER! =D.
Jag älskar henne så otroligt mkt,att en känsla kan vara så stark så man inte ens kan beskriva känslan.
Nu ska jag gå å mysa med min familj,för pappa jobbar i morrn så då blir de inge mys,men sen är han ledig till lördag :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback