blev utmanad av mostra

Utmaning!!

Var är din mobiltelefon? laddning brevid mig
Var är din (o-)äkta hälft? Ligger i sängen å sover
Ditt hår? utsläppt
Din mamma? Världens underbaraste
Din pappa? En av dom bättre :D
Syskon? Ja, 3 bröder ;P
Det bästa du vet? Umgås med min underbara dotter och pojkvänn
Din dröm inatt? Kom inte ihåg
Din dröm/ditt mål? Skaffa ett extra jobb nu när nellie börjar bli lite större.
Rummet du är i? vardagsrummer
Din hobby? Snowboard
Din skräck? Spindlar & Ormar
Var vill du vara om 6 år? Sverige
Var var du igår? På birsta och sen for vi å handlade å sen va vi hemma :D.
Vad du inte är? En tönt
En sak du önskar dig? Oj massor av saker.
Var du växte upp? Sörberge/timrå
Det sista du gjorde? satt vid datorn, mitt andra liv ni vet ;)
Dina kläder? Trosor och t-shirt,nyss klivit upp. Jag & Nellie ligger i soffan å kramas :D
Din TV? 32 tums, duger helt perfekt för oss ;D.
Ditt/dina husdjur? Nopp,hade en katt men gav bort henne, för hon fick inte den uppmärksamheten hon ville ha sen nellie kom till världen :D
Dator? Bärbar ;D
Ditt humör? Trött och glad
Saknar någon? Nja,inte va ja vet.
Din bil? Nopp,för lat för att ta kortet.
Något du inte har på dig? Smink,inte ofta ja ha på mig de.
Favoritaffär? gina tricot och även hm duger bra för mig ;D.
Din sommar? gravid och enbart tjock ;P
Älskar någon? Ja,absolut
Favoritfärg? vet inte riktigt, men i kläder ha ja oftast bara svart och vitt ;P 
När skrattade du senast? Igår åt min älskade bebis när hon skratta,för hon är så söt så man måste ju bara skratta lite åt henne.
När grät du senast? På morbrors begravning

Jag utmanar :
Idun
Annelie
Karla
Micka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback