Birsta ;P

Precis kommit hem från en hel dag på birsta :P.
Har fått mina present och julklapp från älsklingen redan ;D,
Fick ett par skor,en jacka och ett par jeans ;D.
Skönt nu när man ha nå andra jeans.
Nästa månad ska jag handla lite nya tröjor,de är en grej jag verkligen behöver.
Älsklingen fick även sin julklapp av mig idag,Lite förtidigt men så vart de eftersom jag fick allt.
Han fick en parfym som han ha velat haft länge.
Ha även handlat massa annat,handlade en matstol till våran kärlek,
och en ram till våran förstoring =D!
och en massa haklappar till våran dreggelmaja :P.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mostra har utmanat dig. Kolla min blogg

2008-11-27 @ 21:39:55
URL: http://lindand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback