Tiden!

Tiden går så fort.
Känns som att de bara vara några veckor sen jag testade mig,men de är det ju inte.
De är ju 26 veckor sen.
Tänk,nu är de bara 14 veckor kvar,
sen får vi träffa dig som ligger där inne.
Får veta vad du är för nått,om du är en söt liten tjej eller en tuff liten kille =D.
Men nu är det ju den varmaste tiden kvar :P.
Får se hur allt kommer gå i sommar,kommer ju vara stammis på alla badplatser & även tjockast!
Jag & Idun kommer se ut som 2 sälar i vattnet när vi badar. Haha!

Nej,nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med älsklingen medan han ser på hockey :P.  *BLÄÄÄ*
Hoppas jag somnar i soffan så han får bära mig till sängen när hockeyn är slut :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback