Barnmorskan idag :D

Va hos barnmorskan idag.
Hon tyckte att min mage hade blivit så fin ;D.
Sen så sa hon att min mage ser ut som en tjej mage, så vi får se vad det är som tittar ut.
Jag hoppas lite på en tös,men den blir lika älskad om det blir en pojk ;=).
Mätte även magen, mitt sf mått låg på 25 cm,sen lyssnade vi på hjärtat,lät så fint,slog 155 slag/min.
Så nu ska vi dit om 1 månad igen (2/6).

Sen i mitten på juni så blir det ul igen nån gång,hoppas då på en bättre bild på den lille =).




Våran Lilla Älskling!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken sötis...

Ha det gott!
Camilla

2008-05-02 @ 21:52:27
Postat av: denise

hahah ja eller hur ;D

2008-05-02 @ 23:19:05
URL: http://nisur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback