Italien - Rom

Det är snart 2 år sen jag åkte till rom och jobbade som au pair ;D.
Verkligen inget jag ångrar,de jag tycker är synd att ja å familjen inte passade ihop å därför vart de bara i 3 månader.
Men skulle ha vart där 1 år.
Men på dom 3 månaderna hann jag se mkt och göra mkt.
Familjen i sig själv va underbar,finns nog inge sötare barn än dom jag hade.
Tomaso & Michaela va så underbar och snäll.
Tomaso grinade aldrig,han bara var glad för att han fick vara med :D.
Om jag inte va gravid å inte haft adde så hade jag åkt som au pair igen,fast nånannanstans.
För de är verkligen kul att åka och se hur dom andra har de,
och man får göra de man är bra på,Ta hand om barn.
och så får man nya vänner :D

  




Dessa barn är UNDERBARN!<3



Jag & Sandra inför en utgång, vilket va varje helg ;).
Ha aldrig haft så kul som vi hade där.
Miss you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback